n ook hoeveel schoen er is - de hak v

You can ask anything in this forum. If you have anything in your mind, just post it here.
caicai2017

n ook hoeveel schoen er is - de hak v

Postby caicai2017 » Fri May 17, 2019 1:25 pm

Brooks-hardloopschoenen Adidas Ultra Boost Damen zijn onderverdeeld in vier pijlers (of 'ervaringen', zoals Brooks ze noemt), snelheid, verbinding, energie en kussen, en elke schoen biedt een neutrale of een ondersteunde rit. Als oude drager van Brooks-hardloopschoenen ben ik altijd naar neutrale schoenen toegekomen met een energieke of zachte ervaring - de Glycerine, de Levitate en de Ricochet zijn drie van mijn favorieten. Dus voordat ik de pas opnieuw ontworpen Adrenalines uitprobeerde, die een ondersteunde rit bieden, stond ik sceptisch tegenover het holistische ondersteuningssysteem van GuideRail. Zou het mijn puinhoop verknoeien? Zou de extra ondersteuning bij elke stap onaangenaam in mijn bogen drukken? Zouden mijn knie?n en heupen pijn doen na elke vlucht? Waarom zou ik deze schijnbaar onhandige schoenen dragen?
Ik trok de schoenen uit de doos en merkte eerst en vooral het kleurenschema op: de mango en de paarse accenten knalden tegen de zwarte en een mede-renner wees erop hoe de heldere Nike Air Max 95 Donne kleur op de zool er scherp uitzag. Kijkend naar de Brooks-website zien de andere kleurenschema's er ook heel aantrekkelijk uit (de marine met groenblauwaccenten? Swoon!). Maar ik merkte meteen ook hoeveel schoen er is - de hak van deze schoen ziet er dik uit, wat niet het meest aantrekkelijk voor het oog is, en de vangrails aan beide kanten van de hiel staken eruit. Ik wist meteen dat ik deze Nike Air Max 720 Donne schoenen alleen op de vlucht zou dragen en waarschijnlijk deze schoenen niet met spijkerbroek zou gooien voor boodschappen.
Terwijl ik mijn voet naar binnen schoof en de schoenen aan elkaar rijgde, was ik aangenaam verrast door de goede pasvorm. Ik zag hoe de platte kanten Adidas Superstar Damen schoon en veilig lagen zonder druk uit te oefenen op de bovenkant van mijn voet. Ik heb een breder-dan-gemiddelde voet (maar niet genoeg om op te ruimen tot een brede schoen) en veters kunnen soms de bovenkant van mijn voet inknijpen als ze te strak zijn gekruid. Ik heb de schoenen geregen met het extra gat aan het uiteinde (ik doe het voor elk paar schoenen) en mijn voet bleef op zijn plaats zitten. Ik merkte ook suède op de onderkant van de tong - ik weet nog niet precies welk doel het dient, maar het is een leuke Nike Roshe Run Femme touch. Op de vlucht voelde de schoen geweldig uit de doos - geen wrijving, hete plekken of aanpassingen . Ik voelde de stabiele, stevige ondersteuning van het Guidlines ondersteuningssysteem aan beide voeten, wat ik meer dan verwacht apprecieerde, en de schoen was veel opgevangen met de DNA LOFT-zool, maar niet zozeer dat ik het gevoel had dat ik op een matras liep. De Nike Air Max 90 Dames ondersteuning cre?erde veel stabiele, voorwaartse beweging en een soepele overgang Nike Air Max 90 Donne van hiel naar teen, waarschijnlijk als gevolg van de 12 mm tussenzooldaling, en ik zakte gemakkelijk in een "cruise control" tempo. En ik ontdekte dat de ondersteuning van de voetboog perfect was voor mijn normaal naar lage bogen. De schoenen zijn op de zwaardere maat bij 9,6 oz, Adidas Superstar Dames maar het was geen merkbaar probleem voor mijn runs.
Over het geheel genomen is deze schoen het beste voor een lange levensduur in stabiele toestand of een herstelrun. Dit is niet aan te bevelen voor snel werk of een run waarbij je drastisch van tempo verandert. Het is een geweldige go-to-schoen voor de gemiddelde hardloper die van een stabiele rit houdt, maar deze schoen is verre van het minimalistische gevoel dat sommige hardlopers hunkeren. Ik zou deze schoenen voor niets anders dragen dan hardlopen omdat ze niet de meest slanke of aantrekkelijke Nike Air Max 720 Damen schoenen zijn, maar op Nike Air Max 270 Dames de vlucht vergeet ik dat ik ze draag - en dat is goed!

Return to “GENERAL DISCUSSION”